Naturex

Makijaż permanentny - usta

Wizaż

Kontur Ust

Makijaż permanentny nadaje idealny obrys ust, likwiduje ich asymetrię, korygując kształt, powiększając lub pomniejszając.
Stosując makijaż permanentny możemy uzyskać efekt delikatnych, naturalnych, świeżych ust lub intensywnie zarysowanych z wyraźnym konturem.

Kontur Ust z Cieniowaniem

Kontur ust w połączeniu z cieniowaniem umożliwia optyczne powiększenie ust oraz skorygowanie dysproporcji między górną a dolną wargą.

Kontur Ust z Wypełnieniem

Wypełniając całe usta kolorem wyrównujemy nierówności pigmentacyjne. Po zakończeniu otrzymasz idealnie nałożony i stały kolor warg.

Już nigdy nie będziesz musiała korzystać ze szminki nawet po jedzeniu, ćwiczeniach czy pocałunkach. Twoje usta już zawsze będą piękne, bez względu na sytuację.

Przeciwskazania do mikropigmentacji

Przeciwskazania do mikropigmentacji:

• skłonność do tworzenia się bliznowców
  • stosowanie retinoidów
  • zaburzenia skóry i błon śluzowych takie jak: ostre zapalenie spojówek, łuszczyca, brodawki, czynna opryszczka zwykła, półpasiec
  • tendencje rodzinne do odwarstwienia siatkówki
  • ciąża
  • zaburzenia krwi takie jak: anemia, hemofilia
  • osoby zażywające leki koagulujące takie jak: kumaryna, heparyna, albo duże dawki aspiryny
  • osoby stosujące kortyzon
  • chorzy na zapalenie wątroby typu B
  • cukrzyca - istnieje duże ryzyko zakażeń, najlepiej, jeśli na wykonanie mikropigmentacji wyrazi zgodę lekarz